نصب دوربین مداربسته

دسته بندی :اموزش ها 25 تیر 1401 408

کیت دوربین مداربسته همه چیزهایی را که برای نصب دوربین مداربسته نیاز دارید ارائه می‌کند و بلافاصله آماده استفاده است، با این حال، کیت‌های دوربین مدار بسته دارای معایبی هستند. معمولا از کابل های آماده حداکثر 18 متر استفاده می کنند.

این محدودیت وجود دارد که DVR (ضبط‌کننده ویدیوی دیجیتال) یا NVR (ضبط‌کننده ویدیوی شبکه) حداکثر می‌تواند حداکثر 18 متر از دوربین‌مداربسته  فاصله داشته باشد و این اغلب ایده‌آل نیست. کابل‌های از پیش ساخته شده یک نقطه ضعف دارند زیرا باید سوراخ بزرگ‌تری در دیوار ایجاد کنید،

زیرا کابل‌ها از قبل اتصالاتی روی خود دارند. ما به کابل 75 اهم نیاز داریم و کابل های از پیش ساخته معمولاً قادر به این کار نیستند. در شب، زمانی که دید در شب فعال می شود، جریان (آمپیج) بالاتری برای تغذیه LED های دوربین مداربسته مورد نیاز است و کابل های آماده نمی توانند جریان مورد نیاز را برای آن ها تامین کنند و در نتیجه LED های کم نور و فیلم های دوربین مداربسته تیره تر می شوند.

سیستم های دوربین مدار بسته حرفه ای هرگز به صورت کیت عرضه نمی شوند، بنابراین خرید قطعات جداگانه را توصیه می کند. کیت ها برای سیستم های سطح ورودی هستند و عموماً قطعات با کیفیت پایینی دارند. کیت ها با محصولات بدون مارک عرضه می شوند که به طور گسترده شناخته شده نیستند

بنابراین پشتیبانی دشوار است.  اغلب محصولات بدون برند  یکی دیگر از مشکلات آنها این است که تشخیص محصول و در نتیجه پشتیبانی و نگهداری از آن مشکل است. بنابراین، به جای صرفه جویی در هزینه، مشتری معمولاً به دوربین و DVR مارک دار و غیره تغییر می کند.

مطالعه
رزومه هایک ویژن و دلیل انتخاب هایک ویژن

خرید تک تک قطعات مزایای زیادی دارد، از جمله اینکه می توانید دقیقاً آنچه را که برای نصب دوربین مداربسته و شرایط خود نیاز دارید خریداری کنید و متناسب با بودجه خود قطعات جداگانه خریداری کنید. همچنین به عنوان مثال دوربین ها دارای لنزهای متفاوت برای اهداف مختلف، برد نزدیک و برد بیشتر هستند.

اگر دوربین مداربسته  را در موقعیت پایین نصب می‌کنید، می‌توان از دوربین بدنه ضد خرابکاری استفاده کرد تا دوربین خراب نشود و سیستم شما یکپارچگی را حفظ کند. می‌توانید کیفیت دوربین‌مداربسته را ترکیب و مطابقت دهید. گاهی اوقات از دوربین 4K و برای مناطق دیگر از دوربین های 2K و برای مناطق دیگر از 1080p HD استفاده می شود. بنابراین، می‌توانید هزینه‌های دوربین مداربسته با مشخصات پایین‌تر را در جایی که بالاترین کیفیت به شدت ضروری نیست، کاهش دهید. همچنین می‌توانید دوربین‌هایی با شکل‌های مختلف برای مقاصد مختلف بخرید، به‌عنوان مثال شکل‌های گلوله و گنبدی دارد .

این دوربین با میدان دید عظیم 140 درجه عملاً هیچ نقطه کوری ندارد. و هنگامی که وقت شب است، نورافکن فعال با حرکت هر زمان که کسی به چشمان آن قدم بگذارد روشن می‌شود – بنابراین زیر پوشش تاریکی، از امنیت شما عبور نکنید. به‌علاوه، می‌توانید حتی 8 برابر زوم کنید تا جزئیات مهمی مانند چهره‌ها و پلاک‌ها را از فاصله 15 فوتی ببینید.

کیت دوربین مداربسته همه چیزهایی را که برای نصب دوربین مداربسته نیاز دارید ارائه می‌کند و بلافاصله آماده استفاده است، با این حال، کیت‌های دوربین مداربسته دارای معایبی هستند.

معمولا از کابل های آماده حداکثر 18 متر استفاده می کنند. این محدودیت وجود دارد که DVR (ضبط‌کننده ویدیوی دیجیتال) یا NVR (ضبط‌کننده ویدیوی شبکه) حداکثر می‌تواند حداکثر 18 متر از دوربین‌ها فاصله داشته باشد و این اغلب ایده‌آل نیست. کابل‌های از پیش ساخته شده یک نقطه ضعف دارند، زیرا باید سوراخ بزرگ‌تری در دیوار ایجاد کنید،

مطالعه
اموزش ریست کردن دستگاه های DVR و NVR

زیرا کابل‌ها از قبل اتصالاتی روی خود دارند. ما به کابل 75 اهم نیاز داریم و کابل های پیش ساخته معمولاً قادر به این کار نیستند. در شب، زمانی که دید در شب فعال می شود، جریان (آمپیج) بالاتری برای تغذیه LED های دوربین مورد نیاز است و کابل های آماده نمی توانند جریان مورد نیاز را برای آن ها تامین کنند و در نتیجه LED های کم نور و فیلم های دوربین مداربسته تیره تر می شوند.

محمد مردای

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0