دوربین مداربسته حیاط و 12 چیزی که باید بدانید

دسته بندی :اموزش ها 16 تیر 1401 385

هنگامی که به دنبال یکدوربین مداربسته حیاط  هستید، به راحتی می توانید تحت تأثیر تعداد زیادی از محصولات ان و اصطلاحات فنی گیج کننده ای که با آنها همراه است .

کافی است وارد هر خرده فروش بزرگی شوید و برندهای مختلفی مانند هایک ویژن ، داهوا   وجود دارند که ظاهراً دوربین مشابهی را می فروشند. هر برندی ادعا می کند که وضوح بالا و دید در شب را ارائه می دهد و مرتب سازی از طریق ادعاها می تواند گیج کننده باشد.

چیزی که بسیاری از مردم متوجه نمی شوند این است که کلاس دیگری از دوربین های امنیتی وجود دارد که مستقیماً در دسترس عموم است، اگرچه در  فروشگاه های انبار یافت نمی شود.

این دوربین‌های نظارتی به عنوان دوربین‌های امنیتی «درجه تجاری» طبقه‌بندی می‌شوند و نوع دوربینی هستند که توسط این زنجیره‌های جعبه بزرگ برای ایمن کردن موجودی خود استفاده می‌شود.

به سقف فروشگاه های لوازم الکترونیکی مصرفی و زنجیره های انبار نگاه کنید و در هر راهرو متوجه یک دوربین گنبد سفید خواهید شد که بزرگتر از دوربین معمولی مصرف کننده است. اجازه دهید برای یک لحظه آن را غرق کند … این شرکت ها حتی از نوع دوربین هایی که به مردم می فروشند استفاده نمی کنند و دلیل خوبی وجود دارد.

همانطور که یاد گرفتید، دو دسته کلی از دوربین های امنیتی وجود دارد. چیزی که به طور کلی در فروشگاه ها پیدا می کنید دوربین های درجه یک مصرف کننده هستند که معمولاً 8 یا 16 دوربین همراه با یک ضبط کننده ویدیو دارند و با قیمت کمتر از هزار دلار (دلار آمریکا) برای مجموعه به فروش می رسند.

مطالعه
برند‌های دوربین مداربسته + لیست قیمت + مشخصات

دسته دوم دوربین ها، دوربین های درجه تجاری، معمولاً از حدود 400 دلار (ایالات متحده آمریکا) برای هر دوربین شروع می شود – قیمت بسیار بالاتری.

دستگاه ضبط ویدیو را باید جداگانه خریداری کرد و ضبط‌کننده‌های درجه تجاری از حدود 500 دلار (دلار آمریکا) شروع می‌شوند و بسته به میزان فضای ذخیره‌سازی، اتصال دوربین و ویژگی‌های پردازش تصویر می‌توانند تا 5000 دلار متغیر باشند.

در ظاهر، این دو دسته دوربین ممکن است شبیه به هم به نظر برسند، اگرچه بتوانید داخل را ببینید، تفاوت ها آشکار و متمایز می شوند. دوربین‌های درجه تجاری برای کاربردهای با کارایی بالا طراحی و ساخته شده‌اند که در آن خرابی یک گزینه نیست.

دوربین های درجه یک مصرف کننده نیستند. به طور معمول، دوربین‌های درجه یک مصرف‌کننده به‌گونه‌ای ساخته می‌شوند که وقتی نور کافی وجود دارد، خوب کار کنند.

و هنگامی که نور کم یا غایب شود (به غروب یا شب فکر کنید)، شجره‌نامه آنها شروع به نشان دادن می‌کند. دوربین‌های تجاری بهتر از عموزاده‌های ارزان‌تر خود عمل می‌کنند، زیرا دارای سنسورهای ویدیویی داخلی بزرگ‌تر و قطعات باکیفیت‌تر هستند که می‌توانند فیلم‌های عالی در نور کم را تطبیق داده و ضبط کنند.

به این فکر کنید، اگر یک دوربین عکاسی مناسب حداقل دویست و پنجاه دلار (دلار آمریکا) قیمت داشته باشد، چگونه می‌توان یک دوربین فیلمبرداری پیشرفته‌تر را با قیمت پایین چهل دلار فروخت؟ فقط جمع نمی شود.

برای ارائه چنین قیمت‌های پایینی، تولیدکنندگان باید گوشه‌ها را کاهش دهند و نتیجه نهایی به خطر افتادن عملکرد است. دوربین مداربسته ای که فقط در شرایط عالی مانند نور شدید خورشید به طور ایده آل کار می کند چه فایده ای دارد؟

مطالعه
منبع تغذیه دوربین مداربسته چیست و چگونه باید باشد؟

دوربین‌های درجه یک مصرف‌کننده می‌توانند در موقعیت‌های خاصی مانند دوربین‌های پرستاری یا چک کردن حیوانات خانگی به خوبی کار کنند، اگرچه وقتی به دنبال جمع‌آوری شواهدی از جرم هستند، اغلب کوتاه می‌آیند.

 

Admin

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0