دوربین مداربسته آسانسور

دسته بندی :اموزش ها 25 تیر 1401 402

دوربین مدار بسته اسانسور که دارای نمای بیرونی فلزی محکم برای مقاومت در برابر خرابکاری است، چهار حالت ممکن برای انتخاب شما دارد. همچنین دارای سه حالت تعادل رنگ سفید است که به نمایش دقیق رنگ های گرفته شده در دوربین کمک می کند. کاربران از نمایشگر روی صفحه و جوی استیک برای انتخاب استفاده می‌کنند.

این دوربین فیلم های ویدئویی با کیفیت 1080p را ارائه می دهد و می تواند محتوای جمع آوری شده را به یک ضبط کننده DVR یا یک کارت SD ارسال کند. علاوه بر این، این دوربین دارای زاویه دید قابل تنظیم در میدان است.

 

دوربین مدار بسته اسانسور به سبک گوشه ای حداکثر وضوح سه مگاپیکسلی را ارائه می دهد. میدان دید تا 130 درجه افقی و 90 درجه عمودی را پوشش می دهد. به‌علاوه، این مدل مقاوم در برابر ضربه و لرزش کاملاً متمرکز ارائه می‌شود، به این معنی که کاربران نیازی به صرف زمان زیادی برای تنظیم آن ندارند تا به اندازه کافی فیلم بگیرند.

 

دوربین مدار بسته اسانسور  دوربین دو مگاپیکسلی می تواند به راحتی جزئیات افراد و اشیاء موجود در آسانسور شما را ثبت کند. همچنین دارای لنز 2.8 میلی متری با زاویه دید عریض است. چیزی که این محصول را از بسیاری دیگر متمایز می کند این است که با پشتیبانی مشتری مادام العمر مستقر در ایالات متحده ارائه می شود.
این دوربین در شرایط کم نور به دلیل LED های مادون قرمز که فعال می شوند تا زمانی که نور طبیعی به کمتر از حد قابل قبول می رسد، روشنایی لازم را ارائه می دهند، به خوبی عمل می کند. بدنه فلزی صاف نیز بادوام است و به گونه ای طراحی شده است که با سایر قطعات فلزی آسانسور مانند تریم یا نرده ها ترکیب شود.

مطالعه
رمز پیش فرض هایک ویژن

این دوربین فیلم های ویدئویی با کیفیت 1080p را ارائه می دهد و می تواند محتوای جمع آوری شده را به یک ضبط کننده DVR یا یک کارت SD ارسال کند. علاوه بر این، این دوربین دارای زاویه دید قابل تنظیم در میدان است.

این دوربین به سبک گوشه ای حداکثر وضوح سه مگاپیکسلی را ارائه می دهد. میدان دید تا 130 درجه افقی و 90 درجه عمودی را پوشش می دهد. به‌علاوه، این مدل مقاوم در برابر ضربه و لرزش کاملاً متمرکز ارائه می‌شود، به این معنی که کاربران نیازی به صرف زمان زیادی برای تنظیم آن ندارند تا به اندازه کافی فیلم بگیرند.

این دوربین آسانسور آنالوگ که دارای نمای بیرونی فلزی محکم برای مقاومت در برابر خرابکاری است، چهار حالت ممکن برای انتخاب شما دارد. همچنین دارای سه حالت تعادل رنگ سفید است که به نمایش دقیق رنگ های گرفته شده در دوربین کمک می کند. کاربران از نمایشگر روی صفحه و جوی استیک برای انتخاب استفاده می‌کنند.

این دوربین دو مگاپیکسلی می تواند به راحتی جزئیات افراد و اشیاء موجود در آسانسور شما را ثبت کند. همچنین دارای لنز 2.8 میلی متری با زاویه دید عریض است. چیزی که این محصول را از بسیاری دیگر متمایز می کند این است که با پشتیبانی مشتری مادام العمر مستقر در ایالات متحده ارائه می شود.
از آنجایی که دوربین آسانسور HD-ETL3 دارای یک لنز فوق عریض است، می توانید آن را در یک گوشه قرار دهید و کل منطقه اطراف را ببینید. این دوربین از سه حالت فیلمبرداری با کیفیت بالا، به علاوه فیدهای دوربین مدار بسته با کیفیت استاندارد پشتیبانی می کند.
از آنجایی که این مدل به آرامی با سایر سیستم‌های نظارتی ادغام می‌شود، برای شرکت‌هایی که از قبل راه‌حل‌های نظارتی در اختیار دارند و آماده گسترش هستند، ایده‌آل است. همچنین در چند ساعت نصب می شود و زمان قطعی کلی آسانسور را کوتاه می کند. دوربین به مکانیک داخلی آسانسور متصل نمی‌شود و نصب را ساده‌تر می‌کند. این دوربین علاوه بر ویژگی تعادل رنگ سفید خودکار، دارای ویژگی افزایش خودکار نیز می‌باشد. این دوربین سطح تقویت را از سیگنال دوربین کنترل می کند. این دوربین آسانسور که برای ساختمان های کم ارتفاع طراحی شده است، فیلم های ویدئویی را از طریق یک سیستم LED نوری ارسال می کند که به دوربین اجازه می دهد بدون سیستم کابلی کار کند. این مدل Air فیلم‌هایی با کیفیت بالا در زمان واقعی ارائه می‌کند که به دلیل گرد و غبار یا نویز دیجیتال ضعیف نمی‌شوند.

مطالعه
برند‌های دوربین مداربسته + لیست قیمت + مشخصات

دوربین آسانسور Pelco یک دوربین کامپکت و گنبدی است که برای شرایط داخلی در نظر گرفته شده است. دارای 64 تنظیم از پیش تنظیم شده، به علاوه سرعت زوم قابل برنامه ریزی است. از آنجایی که زوم اپتیکال 10 برابر و زوم دیجیتال 8 برابر وجود دارد، تمرکز روی جزئیات برای کاربران آسان است تا اطلاعات بیشتری از فیلم گرفته شده به دست آورند.

این دوربین پاناسونیک دارای دو حالت زوم است که می توانید از طریق مرورگر وب آن را کنترل کنید. همچنین فناوری تصویر مخصوص چهره وجود دارد که باعث می‌شود ویژگی‌های صورت یک فرد به‌طور استثنایی در فیلم گرفته شده به وضوح نشان داده شود. همچنین کاربران می توانند خروجی ویدیو را از طریق یک ویژگی کیفیت تصویر متغیر سفارشی کنند. این اجازه می دهد تا هشت منطقه تصویر با کیفیت بالا را مشخص کنید در حالی که سایر مناطق را به عنوان با کیفیت پایین تر تعیین کنید. این ویژگی حجم کلی فایل را کاهش می دهد.

Admin

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0