راهنمای خرید دوربین مداربسته مدل DOME

دسته بندی :اموزش ها 23 تیر 1401 412

دوربین مداربسته مدل DOME

دوربین های مداربسته Dome اجزای ضروری یک سیستم امنیتی قوی هستند. آنها می توانند بیشتر از افزایش ایمنی کلی در محل شما انجام دهند. این سیستم های نظارتی علاوه بر جلوگیری از جرایم و سرقت، به جلوگیری از سرقت کارکنان نیز کمک می کنند. بعلاوه، آنها می توانند کارکنان شما را ترغیب کنند که سخت تر کار کنند – که منجر به افزایش فروش و بهبود خدمات مشتری می شود.

علاوه بر این، دوربین های مداربسته به مشتریان و مشتریان شما آرامش خاطر می دهند. وجود یک سیستم امنیتی موثر باعث می شود که بازدیدکنندگان احساس امنیت بیشتری کنند و درک کلی آنها از برند شما را بهبود بخشد.

شاید از خود بپرسید: چرا باید دوربین های مداربسته گنبدی شکل را انتخاب کنید؟ همانطور که از نام آن پیداست، این دوربین ها در یک گنبد شفاف و محافظ قرار گرفته اند. این آنها را محتاط تر می کند زیرا تماشاگران نمی توانند تشخیص دهند که به کدام سمت روبرو هستند.

علاوه بر این، دوربین های مداربسته گنبدی شکل بسیار بادوام تر و در برابر خرابکاری مقاوم هستند و به شما این امکان را می دهند که از آنها در داخل و خارج از منزل استفاده کنید. اما چگونه می توانید دوربین گنبدی مناسب برای نیازهای خود را پیدا کنید

موقعیت یابی گسسته: به دلیل پوشش گنبدی، ممکن است تشخیص جهت لنز دوربین از فاصله دور برای تماشاگران سخت باشد. این امر باعث می‌شود مزاحمان پیش‌بینی کنند که کدام مناطق بدون نزدیک شدن به دوربین نظارت می‌شوند، مشکل می‌کند و آن را به یک عامل بازدارنده مؤثر برای جرم و جنایت و خرابکاری تبدیل می‌کند.

مطالعه
برند‌های دوربین مداربسته + لیست قیمت + مشخصات

مانیتور در زوایای باز (لنز متغیر): دوربین‌های Dome با لنزهای متغیر فاصله کانونی متغیری را ارائه می‌کنند و به تیم‌ها انعطاف‌پذیری برای تنظیم لنز دوربین در فاصله دلخواه می‌دهند. شکل محفظه گنبدی اجازه می دهد تا در یک زاویه بازتر نظارت داشته باشید، زیرا لنز قابلیت حرکت را دارد.

نوع املاکی که ما در اورلاندو و منطقه فلوریدا مرکزی نصب کرده‌ایم عبارتند از: فضای خرده‌فروشی، دفاتر، انبارهای کوچک و بزرگ، چند ساختمان، ورودی‌ها و خروجی‌های زیرمجموعه (HOA)، باشگاه‌ها، و محوطه‌های حاوی وسایل نقلیه، تجهیزات و کانتینرها. حتی در مرتع اسب هم دوربین نصب کرده ایم! ما با یک شریک کار می کنیم تا تنظیمات دوربین امنیتی مستقل را برای سایت های ساخت و ساز منطقه اورلاندو و فلوریدا مرکزی یا حیاط ذخیره سازی از راه دور یا تریلر به شما ارائه دهیم.

هنگامی که دوربین‌های امنیتی را نصب می‌کنید، یک محیط کاری امن برای کارمندان خود ایجاد می‌کنید، از آزار و اذیت و سایر رفتارهای نامناسب جلوگیری می‌کنید، و به کارمندان برای گزارش حوادث قدرت می‌دهید، و شواهد محکمی را برای پشتیبان‌گیری از گزارش‌های آنها ارائه می‌کنید.

شما در حال تحقیق بوده‌اید که کدام محصول در بازار گسترده و پیچیده دوربین‌های نظارتی برای شما مناسب است. اگر دوربین Nest یا سایر محصولات «دوربین ابری» را امتحان کرده باشید،

متوجه شده‌اید که ضبط ویدیو با دوربین‌های ابری به سرعت اینترنت شما بستگی دارد و هزینه‌های تکرارشونده به سرعت افزایش می‌یابد. دوربین‌های امنیتی که در فضای ابری ضبط می‌کنند، صدایی عالی دارند اما برای مشتریانی که از بودجه آگاه هستند بسیار غیرعملی هستند. خرید دوربین و سپس پرداخت هزینه ماهانه برای ضبط هر دوربین منطقی نیست.

مطالعه
پک های دزدگیر

هنگام جستجوی دوربین مداربسته، مهم است که بدانید دلیل دقیق نیاز شما به آنها چیست. آیا به دنبال مشاهده در شب، در روز یا هر دو هستید؟ در طول روز، دوربین‌مدابسته مانند چشم انسان عمل می‌کنند، اما وضوح دوربین فاصله‌ای را که دوربین مداربسته می‌تواند ببیند را محدود می‌کند. در تاریکی، دوربین‌مداربسته  5 تا 10 فوت کمتر از آنچه در طول روز می‌توانند ببینند، می‌بینند.

به عنوان مثال، اگر دوربینی بتواند چهره ای را تا فاصله 40 فوتی در طول روز ببیند، در شب چهره ای را به وضوح حدود 30 تا 35 فوت می بیند. به یاد داشته باشید، تصویری که در شب می بینید معمولا رنگی نیست، بلکه یک ویدیوی سیاه و سفید است.

این به دلیل دید در شب دوربین مداربسته  است که توسط LED های مادون قرمز آن ارائه می شود که به آن امکان دیدن در شرایط تاریک را می دهد. LED های مادون قرمز اطراف لنز دوربین با نوری که فقط دوربین می تواند ببیند و انسان قادر به دیدن آن نیست، ناحیه ای را که دوربین مداربسته به آن نشانه گرفته شده، روشن می کند. همانطور که در سمت راست نشان داده شده است، تمام چیزی که انسان می بیند، درخشش ضعیفی در اطراف دوربین مداربسته  است.

محمد مردای

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0