پک های دزدگیر

دسته بندی :اموزش ها 16 تیر 1401 697

امنیت، از ضروری‌ترین نیازهای زندگی بشر است که امروزه جوامع مختلف و کمپانی‌های بزرگ دنیا درصدد ایجاد آن در زندگی انسان هستند. شرکت IDENT برند‌های پک های دزدگیر و با ارائه به روزترین سیستم‌های اعلام سرقت به نیازهای اقشار مختلف پاسخ داده است.

به افرادی که قصد تجهیز محل کار یا سکونت خود مانند فروشگاه‌های کوچک و متوسط، دفاتر اداری و تجاری، منازل مسکونی و آپارتمان، کارگاه و … به سیستم دزدگیر را دارند،

این پکیج پیشنهاد می‌شود.دزدگیر اماکن از جمله سیستم های اعلام سرقت است که عملکرد مخصوص به خود را دارد. عملکرد سیستم اعلام سرقت به صورتی است که با تشخیص حرکت در محیط می تواند پیغام را توسط سنسورها یا چشمی ها به پنل اصلی منتقل و پنل اصلی نیز این پیغام را به صورت های مختلف (پیام کوتاه یا تماس) می تواند به مخاطبین یا افراد پک های دزدگیرسازمان اعلام کند. معمولا سنسورها و چشمی ها را در محل هایی مانند ورودی درب اماکن، روبه پنجره ها و سایر محل هایی که امکان ورود غیر قانونی در زمان تعطیلی فروشگاه یا … و جود دارد، نصب میکنند تا بلافاصله بعد از تشخیص حرکت در هرکدام از محل های یاد شده سیستم اعلام سرقت را فعال کنند.پکیج سیستم امنیتی دزدگیر مدل IDN-310 دارای یک عدد دستگاه پنل مرکزی، یک عدد تلفن کننده سیم کارتی چهار زون است .از مهمترین ویژگی های پنل سیم کارتی IDENT میتوان به تماس از طریق سیم کارت و تلفن، گزارش گیری ورود و خروج محرمانه، قابلیت ارسال پیامک فارسی و … اشاره کرد ،
این پکیج شامل اقلام زیر میباشد
چشم حرکتی با برند تعداد
دتیکتور دود و حرارت برند تعدادپک های دزدگیر
، یک عدد باطری 7امپر
۲۰ متر سیم دو ذوج
آژیر بلند گو
قاب آژیر
دو عدد ریموت کنترول
نرم افزار هوشمند تلفن همراه

مطالعه
رمز پیش فرض هایک ویژن

انواع پک دزدگیر اماکن

یکی از پر فروش ترین سیستم امنیتی خانگی و کارگاهی پک های دزدگیر اماکن سیم کارتی است که از طریق پیامک و توسط تلفن کننده سیم کارتی هشدار پیامکی ارسال میکند.

دزدگیر اماکن سیمکارتی قابلیت کنترل از راه دور توسط اپ موبایل و پیامک را دارد. در نوع دیگر تماس اتوماتیک از طریق تلفن کننده خط شهری صورت میگیرد. این نوع سیستم ها به دزدگیر با تلفن کننده ثابت شناخته میشوند.

پک های دزدگیر اماکن بیسیم

جهت سهولت در نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن میتوانید پکیج دزدگیر اماکن بصورت بی سیم انتخاب کنید و از صرف هزینه های زیاد جهت سیم کشی دزدگیر اماکن خودداری کنید.

باخرید دزدگیر اماکن بیسیم در وقت و هزینه صرفه جویی میشود. هنگام انتخاب چشمی دزدگیر بی سیم از کیفیت و اصالت کالا اطمینان حاصل کنید.

نکات مهم هنگام خرید پک های دزدگیر اماکن

تحقیق و بررسی اصالت پکیج دزدگیر اماکن با کیفیت و بدون خطا بودن تجهیزات دزدگیر نصاب دزدگیر اماکن باید دارای هویت صنفی باشد
فراهم کردن شرایط بازدید از محل پیش از نصب با نصب دتکتور دود میتوانید هم دزدگیر اماکن داشته باشید .

و هم اعلام حریق پوشش تمام زوایا توسط سنسور های تشخیص حرکت عدم استفاده از چشمی بیسیم دزدگیر در محیط های پر تردد استفاده از باتری های کیفیت برای سنسور های بی سیم میباشد.

تمام این اقلام و ویژگی‌هایشان در قالب یک پکیج با قیمتی عالی، می‌تواند نیاز شما را از داشتن یک سیستم امنیتی خوب در محل کار یا زندگی‌تان برطرف کرده و محیطی امن و ایمن را برای‌تان به ارمغان آورد.

Admin

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0