راهنمای خرید دورین مداربسته بولت

دسته بندی :اموزش ها 23 تیر 1401 412
از کسی بخواهید که از خانه یا محل کار شما در زمانی که دور هستید مراقبت کند، دیگر امکان پذیر نیست. دوربین های امنیتی می توانند گزینه ای ارزشمند برای محافظت از خانه یا محل کار شما باشند زیرا از اموال شما محافظت می کنند. در این راهنمای خرید دوربین مداربسته بولت، ناریان به شما توضیح می دهد که چگونه بهترین دوربین مداربسته بولت را برای منزل، محل کار و … خریداری نماید.

راهنمای خرید دورین مداربسته بولت

دوربین مداربسته بولت سیستمی است که به شما امکان می دهد حتی در زمانی که حضور ندارید از آنچه در خانه، محل کار و غیره می گذرد مطلع شوید. دوربین مدار بسته که به عنوان دوربین امنیتی یا دوربین مدار بسته نیز شناخته می شود،
به شما امکان می دهد تصاویر زنده را دریافت کنید یا می توانید تصاویر ضبط شده و ذخیره شده در حافظه را مشاهده کنید. این دارای آخرین فناوری امنیتی است. امروزه صاحبان خانه در همه جا از فناوری دوربین مدار بسته برای ایجاد سیستم های دوربین امنیتی ساده و جامع برای ایمنی و آرامش خاطر خود استفاده می کنند.
راهنمای خرید دوربین مدار بسته بولت

دوربین های مدار بسته از نظر ظاهری

راهنمای خرید دوربین مداربسته مدل بولت

دوربین مداربسته بولت

راهنمای خرید دوربین مدار بسته بولتراهنمای خرید دوربین مدار بسته بولتراهنمای خرید دوربین مدار بسته بولت

دوربین های مداربسته بولت نقش عمده ای در حفظ امنیت دفاتر، فروشگاه ها و خانه ها دارند. از آنجایی که مسائل مربوط به جرایم سازمان‌یافته و دزدی در حال افزایش استو در ادامه راهنمای خرید دوربین مداربسته بولت با ویژگی های آن اشنا میشویم.

دوربین مدار بسته بولت محبوب ترین نوع دوربین هستند. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این دوربین ها شکل سیلیکونی منحصر به فردی دارند. ظاهر آنها برای همه روشن است. این نوع دوربین ها می توانند در مسافت های طولانی نگاه کنند. چنین دوربین هایی معمولاً در بیرون قرار می گیرند. بنابراین در برابر باد و باران و شرایط آب و هوایی سخت مقاوم هستند.

تقویت امنیت دارایی‌ها ضروری است. دوربین های مدار بسته یکی از مقرون به صرفه ترین تجهیزات امنیتی هستند که می توانید از آن برای ایمن نگه داشتن اموال خود در برابر متجاوزان استفاده کنید. این دوربین‌ها با یک فناوری فوق مدرن عرضه می‌شوند که به کاربران امکان می‌دهد.

مطالعه
رمز پیش فرض هایک ویژن

فیلم‌های واضحی از هر اتفاقی که در داخل و اطراف خانه و محل کارشان می‌افتد داشته باشند. این دوربین ها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا اطمینان حاصل کنید که کارمندان شما درگیر هر نوع تخلفی نمی شوند. بهترین مکان برای استفاده از آنها منطقه ای است که مبادله نقدی انجام می شود.

دوربین هایی که در نزدیکی صندوق و یا نزدیک محل کار کارکنان نصب می شوند. این می تواند تضمین کند که یک کارمند در حین دزدی دستگیر شده و به دفترچه سپرده می شود. در صورتی که شخصی در محل دفتر مرتکب جرم شود و فیلم زنده در دوربین ضبط شود،

می توانید از این به عنوان مدرک در تحقیقات قانونی استفاده کنید. هیئت منصفه می تواند از آن برای تماشای فیلم های دوربین های امنیتی شما و اطمینان از اینکه شخص مرتکب جرم شده است استفاده کند.

دوربین های مدار بسته از یک یا چند دوربین فیلمبرداری برای انتقال ویدئو استفاده می کنند. گاهی اوقات، آنها همچنین از تصاویر ویدیویی و صوتی برای یک مانیتور، تعداد مانیتور یا یک ضبط کننده ویدیو استفاده می کنند.

چیزی که دوربین مداربسته را از تلویزیون معمولی متمایز می کند این است که یک تلویزیون معمولی سیگنال های خود را آشکارا برای مردم پخش می کند. از طرف دیگر دوربین های مدار بسته انتقال باز را به عموم ارائه نمی دهند.

آنها از انتقال بی سیم یا سیمی برای ارسال پخش از دوربین های ویدئویی به مانیتور یا دستگاه ضبط استفاده می کنند. به غیر از نظارت، دوربین های مدار بسته می توانند برای نظارت بر ایمنی و امنیت و جاسوسی نیز استفاده شوند.

مطالعه
منبع تغذیه دوربین مداربسته چیست و چگونه باید باشد؟

قابلیت مشاهده در نور کم: هرچه  دوربین مداربسته دهوا کمتر باشد، در تاریکی می‌تواند واضح‌تر بگردد. اگر به دنبال تجهیزاتی هستید که به شما امکان دهد حتی در تاریکی کامل هم دید داشته باشید، باید نورپردازهای IR داخلی را انتخاب کنید. اگر حیاط اطراف ملک شما روشن شود، می توانید 0.01 لوکس را انتخاب کنید

قابلیت تنظیم: دوربین های ثابت می توانند بر روی یک نقطه خاص فوکوس کنند، که آنها را برای استفاده در فروشگاه های خرده فروشی مناسب می کند. اما، اگر می‌خواهید در یک منطقه بزرگ‌تر پوشش داشته باشید، باید دوربینی را انتخاب کنید که بتوانید مطابق با نیاز خود حرکت دهید، کج کنید و زوم کنید.

 

محمد مردای

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0