منبع تغذیه دوربین مداربسته چیست و چگونه باید باشد؟

دسته بندی :اموزش ها 25 تیر 1401 367

رایج ترین ولتاژ منبع تغذیه برای دوربین های امنیتی 12 ولت DC است. با این حال، این تنها گزینه نیست. دوربین های امنیتی بی سیم که با باتری یا انرژی خورشیدی تغذیه می شوند نیز در دسترس هستند.

نصاب‌های بی‌تجربه متوجه می‌شوند که ظرفیت برق در نصب‌های واقعی ناکافی است و نیاز به گنجاندن منابع تغذیه اضافی دارد. از آنجایی که دوربین امنیتی هنگام روشن شدن اولیه و همچنین برای انتقال به مقدار قابل توجهی الکتریسیته نیاز دارد، محاسبه کل منبع تغذیه مورد نیاز صرفاً مستلزم اضافه کردن توان نامی هر دوربین با هم نیست. راه صحیح این است که توان نامی را در 1.3 ضرب کنید تا منبع تغذیه واقعی مورد نیاز دوربین های امنیتی را بدست آورید. همچنین باید میزان مصرف برق کابل و بودجه برق را نیز در نظر بگیرید.

منبع تغذیه AC24V انتخاب شد زیرا هر چه ولتاژ بیشتر باشد، مصرف در همان فاصله انتقال کمتر است.

رایج ترین ولتاژ منبع تغذیه برای دوربین های امنیتی 12 ولت DC است. با این حال، این تنها گزینه نیست. دوربین های امنیتی بی سیم که با باتری یا انرژی خورشیدی تغذیه می شوند نیز در دسترس هستند.

یک جعبه توزیع منبع تغذیه دوربین امنیتی شما را قادر می سازد تا کابل های برق را به زیبایی مسیریابی کنید و سیم برق هر دوربین مداربسته را بدون استفاده از چندین آداپتور برق وصل و کنترل کنید. در نتیجه، جعبه های توزیع منبع تغذیه یا اسپلیترها انتخاب بهتری برای سازماندهی دوربین های شما خواهند بود.

با فرض اینکه 16 دوربین برای قرار دادن در یک DVR داریم و منبع فقط برای دوربین ها استفاده می شود زیرا ضبط کننده منبع خود را دارد، محاسبات زیر را انجام می دهیم:

مطالعه
رفع نویز دوربین مداربسته

16 دوربین در 0.35A (350mA) هر کدام:

16 × 0.35 = 5،6 آمپر

با در نظر گرفتن حداکثر 80 درصد ظرفیت:

5،6 / 0،80 = 7A

روش را برای دوربین های باقی مانده تکرار کنید و کانکتورهایی را که هنوز استفاده نشده اند تقسیم کنید. هر جفت کانکتور (V-V+) در مثال بالا دارای هشت دوربین است. در عمل، خرید منبع تغذیه با تعداد کانکتور بیشتر توصیه می شود تا نصب راحت تر انجام شود.

منبع تغذیه AC24V انتخاب شد زیرا هر چه ولتاژ بیشتر باشد، مصرف در همان فاصله انتقال کمتر است.

در مورد چیزهایی که مهم هستند مطلع شوید – مدام با اعلان های بی فایده بمباران نشوید. از پردازش شبکه عصبی برای تشخیص افراد از وسایل نقلیه، حیوانات و سایر عوامل حواس‌پرتی استفاده می‌کند.* بعلاوه، حتی می‌توانید مناطق فعالیت سفارشی را در دارایی خود ایجاد کنید، به طوری که دوربین شما فقط در جایی که اهمیت دارد نظارت می‌کند.

بدون نیاز به سیم کشی فقط پایه پیچ را وصل کنید و دوربین خود را در بالا قرار دهید تا آهنربای فوق العاده قوی آن دستگاه را محکم در جای خود نگه دارد. سپس دکمه را فشار دهید تا آن را به سیستم امنیتی خود متصل کنید. تا آنجا که می تواند ساده باشد.

دوربین مداربسته Pros بهترین انتخاب از منبع تغذیه دوربین مداربسته جداگانه را ارائه می دهد که به عنوان آداپتور برق نیز شناخته می شود.

ما آداپتورهای جداگانه 24VAC و 12V DC را داریم، مانند مواردی که در صفحه شما مشاهده می‌کنید، و همچنین جعبه‌های منبع تغذیه که می‌توانند برق را در سیستم‌های نظارتی با دوربین‌های 4، 8 و 16 توزیع کنند.

مطالعه
تفاوت دوربین های دیجیتال و آنالوگ

نصاب‌ها باید دفترچه راهنمای دوربین‌های امنیتی نصب‌شده را بررسی کنند تا تأیید کنند که آیا دوربین به برق 12 ولت DC یا 24 ولت برق نیاز دارد. اکثر دوربین های مداربسته یا 12 ولت DC یا دو ولتاژ هستند،

به این معنی که می توانند از هر دو استفاده کنند. لطفاً توجه داشته باشید که اتصال دوربین امنیتی 12 ولت به منبع برق 24 ولت تقریباً همیشه برد مدار دوربین را می سوزاند و دوربین را بی استفاده می کند. اگر در مورد منبع تغذیه مورد نیاز برای هر یک از دوربین هایی که ما عرضه می کنیم سؤالی دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید.

Admin

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0